Вирішить у якому стилі Ви хочете бачити свої візитки. Це дуже просто, якщо проаналізувати Ваших клієнтів.
З'ясувати, які у них інтереси і тоді набагато простіше розібратися, як вплинути на їх бажання передзвонити Вам.
Якщо Ви Юрист - від Вас чекають серйозності та відповідальності, вибирайте - строгий або класичний стиль дизайну поліграфії.
Якщо це візитки або брендінг дитячого магазину, тоді поміркуйте про яскраві кольори у дитячій тиматиці. Якщо брендінг чи стиль потрібен для салону краси - можливо, це завітки природного походження, квіткові локони, великий простір для Вашої фантазії.
Бажано мати логотип.
Вашій поліграфії потрібен логотип. Ваш знак, ваша эмблема, по якій будут Вас впізнавати. Це Ваш особистий бренд. Можливо використовувати тільки ім'я та прізвище , тоді дизайнери Вінкард підберуть для Вас цікавий варіант фону. Також по вашому бажанню профессійнорозроблять для Вас логотип.
Підготуйте фотографію або картинку.
Можливо Вы бачите на візитці цікавий фон, який підкресле Вашу ідею, Ваш бренд. Продумайте. Це , навіть, може бути Ваша фотография:
Підготуйте слоган .
Продумайте ідею або посил до Ваших клієнтів. Це може бути цитата. А може слоган Вашої компанїі.
Прописати сайт, телефони, адресу.
Підготуйте контактні данні. Адресу, телефон, email, почту. Використайте QR-код, в якій можна закодувати інформацію для смартфона. Наприклад, Вашу сторінку в інтернеті.
Вказати Фейсбук, Инстаграм, Телеграм.
Сьогодні актуальні соцмережі. Не нехтуйте цією можливістю. Нехай клієнти стануть Вашими друзями.
Визначитися зі стилем та тематикою.Вирішить у якому стилі Ви хочете бачити свої візитки. Це дуже просто, якщо проаналізувати Ваших клієнтів.З'ясувати, які у них інтереси і тоді набагато простіше розі..
Можливість виділити основний продукт, якій може привести до вас нових покупців та нових клієнтів.Збирайте базу зацікавлених клієнтів через Посадкову сторінку, в подальшому ви можете контактувати..