Підтримка вашого бізнесу в інстаграм
10 кроків для замовлень з інстаграм:
Все просто:
1 . Заповнити шапку профіля, враховуючи останні алгоритми інстаграм та врахування вашої Цільової Аудіторії.
2. Наповнити стрічку інстаграм якісними, бажано дизайнерскими, фото ваших товарів.
3. Написати відповідні тексти, пости. Вони мають бути цікавими та викликати бажання людини залишити коментар, а ще краще замовити у вас послугу.
4. Розробити контент-план періодичних публікацій для підтримки зв’язку з аудиторією.
5. Публікувати 2-3 сторіс в день.
6. Періодично робити розіграші, акції, щоб привертати увагу підписників.
7. Знайомити аудиторію не тільки з продуктом, а й з закулісним життям вашої компанії.
8. Пропонувати цікаві ігри для підтримки активності у вашому аккаунті.
9. Не тільки відповідати на питання під вашими публікаціями, але й бути активними у житті ваших підписників.
10. Бути завжди на зв’язку, щоб не пропустити бажання клієнта зробити замовлення через Дірект.
Чи можливо цю роботу виконувати самостійно?
Так, якщо, основну роботу у вашому бізнесі виконує професійна команда. Усі основні процеси у компанії закриті спеціалістами. І Ви маєте час на розкрутку нового каналу збуту через інтернет.
Але частіше усього, все є навпаки. Власник контролює основну діяльність, а просування довіряє дівчинці без досвіду. Тому і результат невтішний. Ніби є маркетолог. Але він використовує картинки з інтернету, тексти з інших аккаунтів. Ви оплачуєте її працю, але клієнтів не прибавляється.
Що ми пропонуємо?
Використовувати професіональні знання наших спеціалістів з маркетингу, які не тільки виділять вашу ЦА, а проведуть повний комплекс робіт по аналізу, а також подальшому розвитку вашого каналу.
Наша ціль не накрутити вам ботів-підписників, а дійсно перевести Ваш бізнес у цифровий світ не тільки соцмереж: фейсбук, тік-ток, інстаграм, месенджерів та сторінок в інтернеті, а ОБ’ЄДНАТИ усі можливі канали доступу клієнтів в одну глобальну мережу.
І тоді ви ніколи не загубите свій бізнес з відключенням одного каналу. Ви зможете розширювати та маштабувати залежно від ситуації на ринку та бути гнучким та міцним гравцем на ринку у вашій ніші.