Лендінг - сторінка для бізнесу.
Можливість виділити основний продукт, якій може привести до вас нових покупців та нових клієнтів.
Збирайте базу зацікавлених клієнтів через Посадкову сторінку, в подальшому ви можете контактувати з вашим потенційними покупцями через базу email-розсилок або через розсилки Вайбер, Мессенджер Facebook, WhatsApp
Лендінг це сторінка для декілька товарів чи послуг, які можуть зацікавити ваших покупців, через яку він зможе відправити вам повідомлення, чи замовити зворотній дзвінок.
Ви можете направляти клієнтів через шапку профілю саме на свою сторінку зі своєю інформацією, і володіти будете нею саме ви, а не соціальні мережі чи сайт-конструктор.
Є два типа односторінкових сайтів:
1 тип: інформаційний:
Landing page - це веб-сторінка для зручності вашого клієнта і спонукає клієнта зробити одну єдину дію. Виглядає, як візитка, флаєр - надає достатню кількість інформації про продукт для відвідувача, запрошує його зареєструватися або відразу купити послугу чи товар. Головна мета не розсіяти увагу, а сконцетрувати на одну єдину дію. |
Мати дійсно постійний зв’язок з вами та вашим продуктом.
Познайомитись з вами
Допомогти замовити через сторінку через бажаний мессенджер
Залишити свої данні у вас в базі для подальшого ремаркетингу.
Підняти довіру до вас та вашого продукту.
2 тип: Конверсійний:
Landing page - сторінка, як інструмент продажу та реклами вашого продукту, не важливо це послуга чи конкретний товар.
Що ми робимо, щоб ваша сторінка була ефективною для отримання конверсій (звернення клієнтів, замовлення, збір контактів) :
Сторінка має доносити головну ідею з закликом (Call to action) - спонукати клієнта зробити звернення.
Ще на етапі створення сторінки ви маєте розуміти яке питання в житті ви вирішуєте для свого клієнта. Наприклад, дівчині спортивний тренер обіцяє гарну фігуру для підняття самооцінки, щоб вона почувалася достойною для гарного хлопця.
Вирішення болі в рекламі працює в любій сфері. У B2B це продаж інструменту для підняття середнього чеку.
На сторінці мають бути присутні ГОЛОВНІ переваги замовлення саме у вас або вашої компанії.
Відокремитись від конкурентів, основна задача для бізнесу. Кожному клієнту потрібні позитивні асоціації для довіри, щоб залишити у вас кошти. УТП, спеціальні акції та інші методи працюють.
Бажано, щоб потенційний клієнт залишив собі сторінку у закладках, тоді вірогідність, що зайдуть до вас знову збільшується. Існує багато фішок для спонукання клієнта не загубити вашу сторінку.
Кожен раз платити за захід на вашу сторінку дійсно дорого, тому робіть усе, щоб ваш клієнт залишався лояльним до вас, тримайте з ним зв’язок всіма можливостями. Використовуйте емейл-маркетинг, систему лояльністі, залучайте до підписки у соцмережах та мессенджерах.
Унікальний дизайн.
Велика кількість сторінок сьогодні викликає у людей рекламну сліпоту. Хочете ви чи ні, але це є факт. Тому кольорову гамму потрібно продумати наперед і використовувати її у всіх рекламних засобах. Запитайте себе які кольори асоціюються у вас з тою чи іншою маркою, так і Ваша марка має відповідати цьому критерію. Наші дизайнери допоможуть виділити ваші переваги, щоб залучити, якомога більше покупців та клієнти.
Територія Ласунчика (дизайн для клієнта) | |